Köksdetaljer,

Nu är det dags för en ny uppdatering för att visa hur vi har det!
Idag blir det köksdetaljer,
men helhetsbilder kommer, jag lovar!


Såhär ser vår köksfläkt ut, nästan som en gammal radio.
Det är en av Sveriges fösta köksfläktar och till en början hatade jag den,
men nu tycker jag att den gör sig väldigt bra i vårt kök!
Här ser man även lite av vårt kakel.


här ser ni en bättre bild av kaklet, men även bänkskivan är ny,
älskar mörkt, burrigt och brunt!
Med på bilden är även nybakta muffins och en kaffeplanta(!!?),
hittade kaffeplantan på en blomsteraffär här idag,
älskar att den är så stilren, söt, gullig 
& att den är planterad i en espresso-mugg!


ingen bakar lika goda muffins som jag! ;)


Detta är golvet vi lagt, innan var det ett grå/vitt plastgolv som
hade mörka mönster, ni vet såna golv som alltid ser skitiga ut?
Usch, nej golvet är jag verkligen nöjd med.
Väggarna var förövrigt skrik-blåa men en orange list, och kaklet
var vanligt vitt, fast det fattades några plattor här och där.
Snacka om omvandling!


Tre tavlor som jag & sambon själva har gjort,
torkad citron, kaffebönor och torkade äpplen.
Det ger en härlig doft dessutom!

Men favorittavlan är iallafall denna underbara:




Kram
Joi


Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart med en uppdatering! Älskar dig lilla <3.

2009-09-10 @ 21:04:02
Postat av: Antonia

Guud så fint gumman ! <3

2009-09-10 @ 21:17:37
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: mormor

Kan man få se lite mer att ditt boende ?

2009-09-12 @ 16:07:46
Postat av: MORMOR

när kommer nästa hemma-hos-blogg ?

2009-09-17 @ 18:51:01

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0