Carpe Diem

...är nog det bästa "citatet" som finns,
-fånga dagen. Det är så otroligt viktigt,
och allt för ofta glöms det bort.
Carpe Diem har en mycket personlig innebörd för mig,
därför har jag smyckat vårt hem med just det budskapet...

 

↑ (den har jag gjort)



Griffeltavla
 
↑ (Egengjord)

↑ (Min fina farmor som gjort dessa)
 
↑ (T-shirt)

Grytvante med matchande grytlapp, vita med broderat Carpe Diem.

Och glöm nu inte att "Fånga Dagen",
jag blir påminnd rätt ofta som ni ser.
Kan tillochmed se Carpe Diem i spegeln,
har det nämligen tatuerat i nacken.



Kram
Joi


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar det !

2009-09-20 @ 21:35:57
Postat av: Lella

Uppdatera!

2009-10-13 @ 19:13:11
Postat av: Anonym

Når blir det en uppgradering?

2009-11-11 @ 22:19:34

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0