Trädgårdsfix för hela slanten,

Idag var jag & sambon och inhandlade lite växter till trädgårdsplatsen,
rosor, örter, jordgubbsplantor & gräs..
Så nu fixar vi och planterar för hela slanten,
vill aldrig bli klar ;) Det är så kul!
Imorgon ska vi så gräs!

Jag var på loppis på midsommardgen och hittade den mest underbara blomlåda,
som jag givetvis köpte för en billig slant!
Nu har jag även "brännt" in citat i både den och "Örtlådan" vi byggde, så fint så fint!

Bilder:

Härligt med rosor :)


"HomeMade Garden" .. härligt!


den underbara blomlådn jag fyndade på loppisen!

så sant så sant!



Kramar
Joi

Kommentarer
Postat av: Lella

Super fint lilla hjärtat !

2009-06-22 @ 21:27:41
Postat av: antonia

Jätte fiint JOI ..

Svara i mobilen när jag ringer så kan vi planera inför torsdag ! :)

2009-06-23 @ 13:37:55
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0